Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

torsdag 10. november 2011

Bedroom

Jeg har endelig fått flyttet inn på hovedsoverommet og tenkte i den sammenheng å delta på NIB sin november utfordring, men det rakk jeg visst ikke... Her er uansett noen bilder. Fra soverommet har vi også direkte adgang til mitt "marokkanske bad" som kun er adskilt med en glassvegg.

Here are some pictures of the "master bedroom" that I finally moved into. The bedroom is connected to my "moroccan bathroom", only separeted by glass doors.






4 kommentarer:

  1. Wow! Kjempe fint. Hvor har du kjøpt de fantastisk flotte gull/paljett putene dine???

    SvarSlett
  2. Takk, de største har jeg kjøpt hos Milla, den lille avlange i Paris

    SvarSlett
  3. Nydelig soverom!! sinnsykt fint med gull detaljene!!

    SvarSlett
  4. Åh, så lekkert soverommet ditt er. Vakre gyldne farger og så masse lekre puter. Jeg skjønner ikke hvor du finner de hen ;)

    Ha en fin helg ;)

    SvarSlett