Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

fredag 3. desember 2010

Jeg ønsker meg vakre dører!

Etter en lang jobb uke er det endelig helg! Den skal nytes til det fulle, første med julebord med jentene, så med masse tid med min kjære:) Så her kommer ett siste ønske før jeg tar helg: nydelige dører til huset.
Jeg vil så gjerne ha flotte, marokkanske, mørke tredører!! Tror nok det blir litt vanskelig dessverre, så da må det bli mørke wenge dører med glass i..
Ha en strålende førjulshelg!!







Men det eneste jeg EGENTLIG ønsker meg er jo mere tid med min kjære!




1 kommentar:

  1. *Henførte sukk* fra meg <3

    Nydelig inspirasjon til å drømme seg langt langt bort til varme lange netter....

    SvarSlett