Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

torsdag 23. september 2010

Kan det være så vanskelig?!?

Vi driver som sagt å pusser opp og i den forbindelse ser jeg etter nye baderomsmøbler. Jeg vil ha noe som IKKE er hvitt og det er jaggu ikke lett. Når jeg leter på nettet finnes det fantastisk mye fint, men ikke i Norge.. Og kommer du over noe litt spesielt koster det en formue:( Så da leter jeg på italienske nettsider og her er utvalget enormt:) Enjoy!!










Hadde jeg bare vært italiener hadde livet vært fantastisk!!:)
Om noen vet om ett utsalgssted for spesielle baderomsmøbler tas tips imot med takk!

3 kommentarer:

  1. heisann Stine :)

    Tusem takk for ros. det setter jeg meget pris på. Og så likte jeg godt å lese at du liker spennende trakter.
    jeg er selv fra Colombia.
    Klem

    SvarSlett
  2. Oj oj oj..fantastisk!!!
    Gi meg en av de vaskene:)

    SvarSlett
  3. Kunne du ha lagt ut nettsiden hvor du fant den firkantede metall vasken
    (bilde 6)?
    Fullstendig forelsket i den vasken, bare MÅ ha den :)

    SvarSlett