Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

fredag 24. september 2010

Endelig helg!!:)

Etter å ha jobbet ALTFOR mye de siste to ukene blir det deilig med litt fri nå. Faktisk har jeg en uke fri som virkelig skal nytes! Skal bruke tiden til oppussing, turer i skogen med bikkja, etterlengtet tid med min kjære, og ikke minst leting etter nye skatter til huset! Egentlig veldig hverdagslige ting, men herregud så digg det skal bli! Så da får dere ha en fin helg, og på en grå dag som dette er det deilig å kunne drømme seg bort litt til varmere strøk:)











Alle bildene er fra min favoritt riad, RIAD MERIEM, i Marrakech:)

1 kommentar:

  1. Kan godt kose meg her :)
    Hvordan går det i heimen? gleder meg til å få komme opp og se! Ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett