Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

søndag 19. september 2010

Velkommen til 1001 natt

Da er jeg såvidt igang med mitt nye liv som "blogger". Jeg håper dere vil nyte bloggen min og at den kan være til inspirasjon og glede. Ha en strålende søndag!

1 kommentar:

  1. Tjo hei! Gleder meg til Marrokko-tur!! Drømme, drømme.... snakket med Jøran om container, og han var ikke helt skeptisk :)
    Vi ses i morgen!
    Klem
    Lise

    SvarSlett