Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

mandag 23. mai 2011

I lost my inspiration

Vi nærmer oss veiens ende inne i huset men jeg har en skikkelig blåmandag og har dessverre mistet all inspirasjon. Viser derfor kun 2 fine, moderne bilder. Jeg får prøve å komme sterkere tilbake senere.
Have a nice one..

We`re slowly approaching the end of the renovation inside the house but I have a tough monday and have lost all my inspiration. Just wanted to show you 2 nice and modern pictures. I`ll try to be more creative another day. Have a nice one..


5 kommentarer:

  1. Svinger bare innom for å ønske deg en fin dag ;) Håper inspirasjonen din snart er på plass igjen ;)

    SvarSlett
  2. Ta en liten bloggpause!
    Man blir litt mett når man holder på med interiør hele dagen.
    En tur på gallerier elelr museumer pleier å hjelpe, eller rett og slett slappe av og kjede seg litt:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer på en kjip, kjip, kjip mandag jeg vil huske altfor lenge:( Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  4. Huff så leit å høre at du har en kjip dag. Jammen har du rette været to go with it....

    Håper du får mulighet til å krølle deg opp i sofaen under et varmt pledd, eller en god armkrok og bare koble helt av.

    Vet ikke om jeg fikk kommentert sist jeg var innom, men ble rørt og glad da jeg så at du har fått gatehunden din hjem :) <3

    SvarSlett
  5. Jeg skjønner at du hadde en dårlig dag i går så jeg håper at denne dagen blir bedre. Jeg vet i hvertfall at du inspirerer meg og det er moro å følge med på bloggen din ;)
    Så ønsker jeg deg en fantastisk dag og det snart!!
    ;)

    SvarSlett