Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

søndag 29. mai 2011

When the cat is gone the mice will play...

..Og denne musa har tenkt å svinge seg no` skikkelig;) Det har sine fordeler å være alene hjemme.. Da kan man nemlig bestemme ALT selv, deriblant oppussing:)) Så når jeg nå har "fått i oppgave" (bestemt sammen vel å merke) å olje trappen, gjør jeg jo det. Og når jeg holdt på å dø av kjedsomhet mens jeg holdt på, kom jeg på en brilljant ide; jeg lakker den i GULL! Jeg prøvde tidligere å foreslå at vi kunne male den i dyp lilla, men, ikke overraskende ble jeg nedstemt. Men nå tok jeg en ny avstemning for gull, og da vant jeg gitt, 1-0:) Så da skal jeg bare teste litt, så blir det nok gulltrapp og lang nese på typen når han kommer hjem...

.. And this mice is really going to have a party;) It sure has it`s benefits to be home alone, you get to decide everything yourself, even the renovation:) I was supposed to oil the stairs but while I did it and almost died of boredom, I had a brilliant idea; I will paint the stairs GOLD! I recently asked my man if we could paint it deep purple, but, as no surprise, the answer was no. So, I voted again for gold today, and I won, 1-0:) So I`ll just be doing some testing and most probably we`ll have golden stairs when he gets back (and he`ll have a very strange look on his face;)


4 kommentarer:

  1. Hehe... genialt å stemme når det ikke er noen der til å stemme imot! ;) Og dette blir spennende å se! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Den gleder jeg meg VIRKELIG til å se!!
    Blir nok helt sikkert stilig!

    SvarSlett
  3. Ja gleder meg selv jeg:) Må nok litt testing til først for å finne ut om jeg skal bruke maling, lakk etc men håper det blir fint.

    SvarSlett
  4. Dette huset ditt kommer til å bli noe helt utenom det vanlige....og det kommer til å bli en drøm! Jeg gleder meg vilt til å se resultatet!

    SvarSlett