Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

tirsdag 18. oktober 2011

BEAUTIFUL

Jeg synes dette bildet er så fantastisk at jeg ikke har ord for det. Jeg ELSKER både gulvet (vi vurderte det sterkt men dessverre var ikke samboeren min overbevist) og ikke minst sofaene. De er så lekre og fargen er rett og slett PERFEKT. Hele stemningen her er vidunderlig, skulle gjerne flyttet rett inn!

I think this picture is so amazing!!! I LOVE the floor (we looked at the same one but unfortunately my man wasn`t convinced) and the sofas. They are so beautiful and the color is PERFECT. The whole room is to die for and I could move right in!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar