Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

lørdag 29. oktober 2011

DIS project

Jeg har funnet en ny, svensk interiørbutikk som jeg har falt helt for. Den heter "DIS" og er fantastisk, akkurat min stil!! De har gjort flere fantastiske prosjekter også, og her kommer den første i en rekke jeg vil vise dere. Det er "Puro beach Mallorca" og dette stedet må være så nærme himmelen man kommer. Jeg vil dit NÅ!!

I`ve found a new, swedish interior shop that I`ve fallen for. Their interiors are SO my style, exotic and different! The name of the shop is "DIS", and they`ve also done a few interior desogn project. Here is the first of many projects I will show you, it`s "Puro beach Mallorca". Absolutely STUNNING, I wanna go there NOW!!










2 kommentarer: