Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

tirsdag 26. oktober 2010

Drømmekjøkkenet

Etter å ha trålet all verdens kjøkken butikker i lang tid fant jeg endelig drømmekjøkkenet, på NETTET!
Skulle jo trodd at jeg var glad for det men når man ikke vet hvilken forhandler som selger det er det bare deprimerende:( Alt jeg vet er at benkeplaten er fra Silestone, men kjøkkenet..?? Om noen har tips til hvordan jeg skal finne det ut er det bare å rope ut for jeg kunne (nesten) dødd for dette kjøkkenet!!

1 kommentar:

  1. Håper det går bra med T!?
    Akkurat kommet hjem fra London, hatt det kjempebra! Deilig med noen dager på hotell -altfor sjeldent nå!
    Så det blir ny sofa på deg også :) Mye lekkert!
    Klem
    Lise
    PS! Når du svarer folk, er det lurt å svare inne på deres blogg, ikke sikkert de går tilbake til det samme innlegget ;)

    SvarSlett