Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

torsdag 28. oktober 2010

God helg!

Nå har høstmørket satt inn for fult og jeg hadde håpet vi skulle vært i hus allerede. Men neida, dengang ei..:(
Jeg synes høsten er fantastisk og gleder meg masse til å krype opp i sofaen med te, stearinlys, pledd og puter! Det blir nok en liten stund til enda dessverre, så da får jeg kose meg med bilder fra en av mine favoritt butikker i Paris, "Le monde sauvage". Kjøpte endel skatter der som jeg skal dele med dere når huset kommer på stell, gleder meg allerede:)
Men nå tar jeg helgen, så god helg til dere alle!








1 kommentar:

  1. Kunne godt tenkt meg noen av de putene der :)
    Fikk du bestilt glitter?
    Klem
    Lise

    SvarSlett