Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

onsdag 6. oktober 2010

Lettere schizo..

Jeg har funnet ut at jeg er som kråka, ELSKER alt som glittrer og skinner:) Men jeg liker også jordfarger i kombinasjon med min favorittfarge LILLA! Samtidig som jeg liker stram, moderne stil, DIGGER jeg gamle, marokkanske møbler. Jeg er ikke veldig glad i bilder, men synes fotokunst er FANTASTISK, og dekorerer heller vegger med speil og forskjellige innrammede ting.
Så, da blir det ikke lett å innrede.. I vårt nye hus håper jeg å blande alle disse stilene på en eller annen måte:) Her kommer en oversikt over steder jeg rett og slett DIGGER:



VANVITTIG flott fotokunst av Werner Anderson i Eik restaurant, i kombinasjon med elegant velur, glitter og glam, blir ikke bedre enn dette!! Må være det VAKRESTE rom på jord, her kunne jeg lett bodd..
...Samtidig som denne stuen fra Sia er helt utrolig flott.. Det mangler bare ett par ting.. MAROKKANSKE lamper!!



Så gjelder det bare å blande med forsiktighet, jobbe MASSE overtid og løpe å kjøpe..;)
.. Jeg kunne hvertfall dødd for disse tingene!

1 kommentar:

  1. Tenk at jeg kan få blenderen!!!! wow, nå ble jeg glad! :)
    Nydelige bilder! Jeg synes det manglet noen nydelige marokkanske lamper på kjøkkenene under ;)
    Tror jeg likte nr 1 og 2 best... men ikke helt sikker, du!
    Klem
    Lise

    SvarSlett