Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

lørdag 22. januar 2011

Definitivt lampefeber

Okey, nå er jeg skikkelig i villrede her.. Jeg ELSKER jo marokkanske lamper, men igår kom jeg over noen helt FANTASTISKE, spanske lamper! De er i en helt annen stil, men jeg kjenner plutselig at jeg er klar for noe nytt:) Må bli en kombinasjon selvfølgelig, men jeg vurderer seriøst disse lampene over feks spisestuebordet. Jeg DIGGER måten de så og si flyter gjennom rommet på. Itillegg gir de ett lett og luftig, og veldig elegant uttrykk. Alle lampene er fra Thawaru, ka dokke trur, hvilken form liker dere best??
Og tror dere at de også kan funke i en bolig?









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar