Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

søndag 16. januar 2011

Gulv

Da er vi igang igjen... Jeg klarer ikke å bestemme meg! Som min gode venninne Lise sier, jeg er ett MARERITT å shoppe med!:) Jeg klarer alltid å finne 2 nesten like ting (gjerne samme modell men forskjellig farge), og kan holde på i det uendelige før jeg klarer å bestemme meg.
Nå har vi egentlig funnet ett utrolig kult gulv, industri kantparkett, men så fant jeg ett annet idag, nesten likt.. Itillegg fant jeg enda ett mørkt tregulv som jeg liker, så da har vi det gående.. Og det værste av alt er att jeg, som sverger til mørke gulv, har begynt å leke med tanken på å velge noe helt annet, ett lysere designgulv. Huff, det er ikke lett! Fordelen ved det er at da kan jeg leke mer med fargene på veggene, ha de mørkere.. Så vi får se, hva synes dere? Forslag tas imot med takk:)

 Synes dette gulvet er utrolig spennende, annerledes og kult:)

 Industri kantparkett i mørk eik, nesten likt det vi egentlig skal ha, men litt mørkere i fargen

Maxit designgulv. Det kan fås i forskjellige farger, jeg kunne tenkt meg noe ala dette, lys beige/brunt.

Ka dokke trur? Parkettene over er forøvrig fra Parador;)

3 kommentarer:

  1. Ho ho, du altså! Likte godt alle sammen, så her er nok ikke jeg til mye hjelp heller :)
    Takk for i går forresten! Det var koselig, deilig å komme seg ut av og til :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Syns det øverste gulvet var helt fantastisk! Det er forsåvidt bloggen din også :) Elsker stilen din, du har åpnet en hel ny verden for meg, og jeg vurderer nesten totalt stilskifte her hjemme (eller hvertfall ved neste husbytte) ;) Klem fra Sara

    SvarSlett
  3. Tusen takk for super koselig tilbakemelding Sara:) Aner jo ikke hva slags stil du har, men veldig hyggelig å høre at jeg klarer å inspirere deg littegrann!:)Lisemor: Takk for lørdagen ja, var superkos, altfor lenge imellom hver gang!!

    SvarSlett