Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

søndag 10. april 2011

Go Kardashians!

Her kommer enda ett super lekkert hus, som tilhører reality kjendisen Khloe Kardashian. Jeg digger dette huset og synes interiørdesigner Jeff Adams har gjort en fantastisk jobb. Mitt absolutte favoritt rom her er kontoret! Til å dø for..;) Jeg ønsker meg noen lignende gardiner som hun har på kontoret, noen som vet hvor man får tak i den slags??

Here is another beautiful villa which belongs to Khloe Kardashian. I just love this house and think interior designer Jeff Adams has done a great job. My absolute favorite room is the office, the colors and materials are perfect! I love the curtains in her office and would like to buy something similar, anyone who knows where I can purchase them??








2 kommentarer:

  1. Jeg digger putene på kontoret! Det er litt vanskelig å se fargen på gardinene, men Kid har endel transparente gardiner i salg nå.

    Jeg fant foresten et fantastisk Marokkansk røykebord på Sinsen bruktmarked. Fikk det for en slikk og ingenting....

    SvarSlett
  2. ps ser at det er kontorstolen! og ikke puter... Men det er jo bare enda kule:D

    SvarSlett