Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

tirsdag 5. april 2011

Pure perfection

Jeg ble så glad når jeg fant disse bildene av den vanvittig kule leiligheten til Jessica Stam! Jeg trengte sårt litt inspirasjon og det er ikke hver dag jeg kommer over noe så fantastisk som denne leiligheten! Det er den meget begavede interiør designeren Rafael De Cardenas som står for innredningen og jeg kunne flyttet rett inn! Unødvendig å si at jeg elsker den marokkanske døren, og hadde jeg bodd alene skulle jeg tatt denne stilen helt ut!!

I was so happy when I found these amazing pictures of Jessica Stams apartment. I really needed some inspiration and couldn`t have asked for something more perfect! The interior design is done by the very talented Rafael de Cardenas, and I could have moved in without touching anything! Needless to say that I really like the moroccan door but I just LOVE the whole apartment and if I lived alone, I would copy this style!








1 kommentar: