Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

søndag 5. juni 2011

GOLD

Jeg er jo som skjæra og elsker alt som glitrer. Jeg har en stor forkjærlighet for gullfargede ting og elsker å mikse det med alle nyanser av brunt, lilla og svart. Itillegg synes jeg hvitt og gull er utrolig lekkert selvom ikke jeg bruker det så mye. Sølv er jo mye mere brukt interiør messig i Norge og jeg mikser også gull og sølv med andre farger. Sølv alene synes jeg kan være lekkert men det blir ofte for kaldt for min smak. Gull derimot, er varmt, lekkert og glamorøst;) Her er noen av mine gull favoritter, og kjøkkenet er noe av det lekreste jeg har sett, brunt og gull, a winner!

I love a little bling and especially everything that`s gold colored. I like to mix gold with brown, purple and black. White and gold is also really nice even if I don`t use it to much in my interior. In Norway people tend to use a lot of silver, I like to mix everything, even gold and silver. Silver alone is a bit to cold of a color for me while gold is warm, sophisticated and glam;) Here are some of my gold favorites, the kitchen is the most stunning I`ve ever seen, brown and gold is a winner!

The most stunning kitchen I can think of!!






I LOVE this batroom, perfect!!!! Why didn`t I have this inspiration when we did our bathrooms..grrrrrrr




Ahhhh, "to die for"!!!


LOVE IT ,LOVE IT, LOVE IT, the tiles are out of this world!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar