Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

fredag 17. juni 2011

Just my BAD luck...

Jeg har lett så utrolig LENGE etter dyp lilla/grå gjennomsiktige gardiner. Så fant jeg det idag, hos Living (av alle steder...) og alt var flott, helt til de forteller meg at de kun har 1 gardin igjen!! Aaaaaarrrghhhhh, så VANVITTIG irriterende!! De kommer heller ikke til å få inn nye, dvs det gjør de, men selvfølgelig i tykkere stoff (som jeg IKKE vil ha..) Så nå er jeg mildt sagt grinete, men det hjelper bittelitt å se på disse vakre bildene og drømme meg bort.

I`ve been looking for deep purple/charcoal sheer curtains for a LONG time. Finally I found them today, in a shop nearby where I live!! I was SO happy, until they told me they only had 1 curtain left.. Aaaargghhhh, so unbelivably annoying. So I`m kind of moody now but it helps a little to look at these amazing pictures.








3 kommentarer:

  1. Nydelig, nydelig! Spent på om du klarer å gjennskape denne stilen :-) Er så fint..

    SvarSlett
  2. Hvis Living har disse gardinene, så bør det være muligheter flere steder ;-)

    Har du sjekket stoffogstil.no?

    SvarSlett
  3. Anette: Det blir nok en blanding av moderne og marokkansk hos oss så ikke helt det samme... Carina: Jeg skal sjekke den nettsiden, takk for tips;) Living lager de visstnok i Kina og det er deres eget merke:(

    SvarSlett