Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

tirsdag 30. november 2010

Ett realistisk ønske:)

Noen ønsker må jo være såpass realistiske at de går i oppfyllelse, og det er ett av disse. Jeg ønsker meg en kul tapet til huset. Faktisk skal jeg tapetsere flere steder, så jeg leter etter de perfekte tapeter. Jeg liker mønstre men blir fort lei så jeg skal gå for noe enkelt, sannsynligvis ensfargede. Da er tapetene fra Omexco perfekte, for de er enkle samtidig som de er spennende. Hadde en tapet med gullstener i forrige leiligheten, og den må jeg nok ha igjen. I tillegg tror jeg at jeg kommer til å gå for en brun/kobber aktig pluss en skimrende lilla tapet til gangen. Gleder meg til vi kommer så langt og kan begynne å tapetsere!












Også må jeg si TUSEN TAKK for alle hyggelige kommentarer, jeg setter STOR pris på dem alle!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar