Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

onsdag 2. mars 2011

Beautiful atmosphere

Jeg elsker disse bildene! Nydelige farger, varm og fin stemning. Jeg elsker blandingen av mørkt gulv og asiatisk inspirert interiør.

I love these photos! Beautiful and varm colors and a very nice mixture of dark wood floor, industrial walls and zen inspired interior.


3 kommentarer:

  1. Estetisk og vakkert. Og jeg Eeelsker kurvstolen som henger i taket. Mamma tok en sånn med fra Thailand hun flyttet til norge i 71. Men den klarte vi ungene å ta kål på. Lengter etter å få tak i en ny....

    SvarSlett
  2. Utrolig vakkert! Her hadde jeg likt meg :) Klem Marie

    SvarSlett
  3. Hyggelig med kommentarer:) Hello; Tror de har eller hvertfall hadde noe liknende hos Habitat

    SvarSlett