Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

mandag 26. september 2011

Challenge

Da er det veldig lenge siden jeg har deltatt på noen utfordring så jeg prøver lykken;) Lidyll har en utfordring gående om å vise stillben. Jeg har ikke fått tatt nye bilder så bruker noen gamle fra hybelen. Dere kan også delta ved å melde dere på her: http://lidyll.blogspot.com/2011/09/utfordring-vis-meg-dine.html

It`s been a long time since I participated in any challenge so I`m gonna try my luck;) "Lidyll" has a challenge going on, you should show your interior displays. I haven`t taken any new pictures from the house so I`ll use some old ones from the rental apartment. You may also participate here: http://lidyll.blogspot.com/2011/09/utfordring-vis-meg-dine.html



1 kommentar:

  1. Hei du!
    ...kjempe gøy at du hang deg på utfordringen inne hos meg! Nydelig bidrag! Elsker fargene, og flotte kombinasjoner her! Elsker lampa på siste bildet, og gullputa i sofaen! Flink*smile*

    Det er en gevinst til vinner inne hos meg etterhvert, men først kjører jeg i gang en avtemming...avstemmingen blir satt i gang i morgen*smile*

    KLem klem

    SvarSlett