Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

mandag 5. september 2011

New favorite shop

Jeg må si at nederlendere kan sakene sine. De er rå på design og jeg ELSKER stilen hvor de blander luksus med etniske innslag. Jeg kom over enda en fantastisk interiørbutikk i Nederland som absolutt bør sjekkes ut, ptmd.nl

I must say the dutch really knows how to work it! They are so good at interior design and I simply LOVE when they mix luxurious and ethnic design. I came across this wonderful interiorshop that you should definately check out: ptmd.nl

This is PURE PERFECTION for me...














2 kommentarer:

  1. Bør følges opp på flere måter ;-)

    SvarSlett
  2. Lekkert, Stine! Skulle gjerne tittet innom der! Men ser ut som om det er litt utenfor min prisgruppe... hehe..
    Torsdag passer fint! Vi ringes nærmere da, så ses vi på torsdag!
    Klem
    Lise

    SvarSlett