Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

mandag 26. september 2011

I heart Habitat

Jeg må si at Habitat aldri skuffer. Jeg digger den kjeden og skulle ønske vi hadde den i Norge. Joda Room er jo Habitat forhandler, men prisen blir på en måte ikke den samme... Jeg ønsker meg en dyp lilla velur sofa fra Habitat, men de har også MASSE annet fint!

I must say I do love Habitat, they seem to never disappoint me. I wish we had this lovely chain in Norway. We do have 1 shop that sells Habitat things but the price is not exactly the same.. I really want a dark purple sofa from Habitat, and they also have lots of other nice things!



I want this coach

In this color...

I also do love this lamp!!

Nice room divider or curtain


Just my style!!


1 kommentar: