Fatima

Fatima var profeten Muhammeds femte og yngste datter. Ifølge en tradisjon er Fatima den eneste av Muhammeds barn som fikk egne barn. Hun blir ansett for å ha vært gudfryktig og ydmyk og regnes som syndfri. Fatima er ett forbilde for mange muslimer, særlig kvinner. Hun omtales som "den strålende Fatima" og "legemliggjørelsen av alt det guddommelige i den kvinnelige natur, det edleste ideal som den menneskelige tanke har oppnådd".
For meg representerer Fatimas hånd kjærlighet, styrke og respekt..

Stine



Velkommen inn:)

Velkommen inn:)

fredag 9. september 2011

Fall in the air

Høsten er såvidt over oss og jeg benytter anledningen til å legge meg under pleddet, tenne haugevis av stearinlys, drikke kakao og kose meg:) Her er ett par bilder fra stuen vår som begynner å komme seg...

The fall is in the air! I love getting all cosy under a blanket while I watch tv and drink a coup of hot chocolate. I also need tons og candles to make the evening perfect. Here are a few pictures from our livingroom that is slowely getting ready..

My beautiful dog Alex chillin` on the coach in the tv section



The other side of the livingroom.. Haven`t got a sofa yet so I use a couple of mattresses;)



2 kommentarer:

  1. Lekkert hos deg, Stinemor!
    Må ta meg en tur opp til deg en dag for å få se det live.
    Kos deg under pleddet! Håper formen er bedre!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Fy søren. Missunnelig på det runde bordet ditt! Det er bare drit lekkert. Alt det andre og for såvidt. Trenger du sofa a'? Synes madrasser og er kult jeg :)

    SvarSlett